mandag 1. desember 2014

Julepresanger IX




Her har dukka fått en smal joggebukse og en hettejakke.

Mottakeren har også en jakke i samme stoffet, så det blir jo litt morsomt.

Jeg har også sendt med noen hvite vintersko. Det kan jo bli kaldt å gå i sokkelesten. :-)

Buksa er egentlig litt trangere enn jeg hadde tenkt, men det går bra allikevel. Jeg har justert mønsteret, slik at den neste buksen ble litt videre og lengre.



I dag er det 1. desember, og julestemningen begynner å sige på.

Jeg har en del juleforberedelser igjen, men regner med at det meste ordner seg før jul.

Ønsker dere også en fin juletid!

3 kommentarer:

  1. Fin hettejakke med glidelås, og fin trening å kle på litt smale bukser for små barnehender.
    Når det gjelder mønster: Det er jo greit når man husker å justere mønsterne med en gang man oppdager noe som kan forbedres. Jeg har noen gang tenkt at jeg sikkert husker å justere mønsteret når skal bruke det neste gang, men da har jeg jo glemt hvor mye jeg må endre på det :) :) Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett
  2. For en utrolig skjønn jakke! <3

    SvarSlett
  3. For en utrolig skjønn jakke! <3

    SvarSlett