søndag 16. november 2014

Bursdag!

I dag har jeg vært i bursdag - 5 års bursdag!  Gratulerer med dagen, Live!

Jeg har sydd en skjorte og en kjole til bursdagsbarnet, og så synes jeg at dukken hennes også måtte få noe nytt. Har brukt samme stoff, men litt forskjellig mønster.  Å sy likt til barn og dukke er noe jeg ofte har lyst til, men sjelden får gjort. Blir liksom aldri helt tid. Egentlig var det ikke tid og krefter denne gangen heller, men jeg satte inn et ekstra gir, og fikk det gjort. :-)


Genser i jerseystoff, skjørtet er et linstoff med glans. Pyntet kjolen med en liten stjerne.

Stripete truse i jersey, som jeg hadde her hjemme. Hadde tenkt å sy en truse i samme stoff som genser, men hvem har egentlig lik genser og truse? :-))


Bursdagsfeiringen var veldig hyggelig.  Hele storfamilien på plass for feiring av den gode jenta vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar