onsdag 17. desember 2014

Julepresanger XIII

 

Jeg har sydd en bukse og genser til dukka. Den skal pakkes ned og gis bort til jul. 


Dette er min siste julegave. Når den er pakket og merket så er jeg ferdig med alle gaver. Alt er pakket inn og fordelt i poser så det er enkelt å få overlevert gavene. Deilig å være ferdig.




I morgen skal jeg en tur til sentrum for å kose meg, og kanskje finne noe til meg selv. Hvis jeg ikke blir helt overveldet av alt for mye folk. :-) Fredag og søndag blir det bursdagsfeiring. Lørdag blir rydding, tenker jeg. :-)  

Mandag er det juleferie. Blir koselig med juleferie sammen med familie.

3 kommentarer:

  1. Så fint sett! Godt å vere ferdig med julegåvene ja:) Har gjort det samme som du, fordelt i posar og merka med kvar dei skal. Enkelt å finne igjen:) Deilig å berre kunne kose seg resten av tida. Men dra på julehandel rett før jul likar eg ikkje noke særlig. Det er som du seier, blir heilt overvelda av alt folket og støyen. Og lukter kan vippe meg heilt av pinnen! Laurdag måtte eg ein tur innom kjøpesenteret her men der var slik sterk bakelukt frå eit konditori at eg vart kvalm. Så då måtte eg berre snu ut igjen.
    Ønsker deg ein fin bursdag!
    Klem frå Alva.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig kommentar. :-) God jul!

      Slett
  2. Fint sett som sikkert blir godt mottatt :) Ja, å vandre rundt i butikkene nå er litt sånn både og. Jeg var helt overvelda på turen jeg hadde til Danmark i helga. Det var enormt mange folk over alt, og køene i de vanlige butikkene var kjempelange. Jeg var glad jeg ikke skulle handle noe særlig der. I bruktbutikkene var det mye greiere og bedre plass :)

    SvarSlett