fredag 15. august 2014

Inspirasjon fra en annen dukkeelsker

Det kan være langt i mellom mine innlegg her på dukkebloggen.  Jeg har ikke så mye overskudd i hverdagen, og i perioder er det sying av barneklær som er fokus.  Jeg koser meg utrolig masse med å lage dukkeklær og andre dukkerelaterte ting. Har et ferdig strikkeprosjekt, som har en masse løse tråder som må syes inn. Jeg kommer tilbake med et nytt innlegg om ikke så lenge. :-)

I mellomtiden tenkte jeg å legge ut linker til andre som lager dukketing, slik at dere kan bli inspirert av dem.

Bilde er lånt av Avmeg





AvMeg er en blogger som skriver om mye forskjellig, men innimellom kommer det et dukkeinnlegg. 
Her er et innlegg hvor hun har sydd sengetøy til dukka













Takk for at du stikker innom og titter - håper du blir inspirert til å lage noe selv. Det er ikke så vanskelig, men spør om du lurer på noe. Alt må ikke være 100% flott heller, vi må tåle at det tar tid å bli flink, og at det viktigste er å ha det morsomt underveis. At håndarbeid har noen skjønnhetsfeil betyr bare at det er ekte hjemmelaget - og det er flott!


1 kommentar: