fredag 5. juni 2015

Lue, bukse, genser og truse.


Egentlig skal jeg sy ferdig litt barneklær til gudbarnet og lillebroren denne uken, men så ble det plutselig sying av dukkeklær også. :-) Veldig koselig med dukkeklær! 

Har sydd en bukse, en genser, en truse og en lue. Truse er i samme stripete stoff som lua. Burde hatt bilde av truse også. Har brukt samme mønster som tidligere, så dere får forestille dere det. :-) Sjekk også de kule røde slagstøvlene!  De kjøpte jeg på Palma i fjor sommer. Skal dit i år også. Er det litt sært å se om jeg får kjøpt flere sko/støvler? :-)))

Jeg er i godt humør i dag. Det er så deilig med litt sol!  Skal på sommerfest i kveld. Det blir nok kaldere utover kvelden, så jeg får ta med litt varme klær også.

God helg!

 


Jeg sydde også en bitteliten babybukse i samme stoff. :-)

I full fart, skal gis bort i ettermiddag. 

1 kommentar:

  1. Kjempefine klær. Og - de røde støvlene så jeg med en gang og tenkte at de var fine :) Ja, det er deilig nå som det er grønt og fint ute, og sola viser sitt blide nærvær. I kveld skal jeg også ut med en god venninne. Gleder meg masse :)

    SvarSlett